Alla inlägg under februari 2012

Av Ludvig Andersson - 20 februari 2012 13:56

På måndagen på sportlovet så minns jag inte vad jag gjorde. På tisdagen minns jag att jag var med min kompis. Han heter Elliot. På onsdagen var jag också med Elliot. På tosdagen åkte jag till ett. Ställe och klipte mig i älvängen på salong jessi. Sen äfter det åt jag mat på en snabbmat kiosk. Efter det gick jag till min faster det tog cirka en timma med min bror. Nästa dag var jag med min kompis Patrik och vi åkte till lerum. Sen på lördagen så kom min mormor och sov över vi kollade på melodifestivalen. På söndagen på morgonen så åkte min mormor med min lilla syster och min mamma till min lilla systers sim skola. Sen efter den åkte min mormor hem. Och sen gick jag och min pappa en promenad. Sen dagen efter så gick jag i skolan och det är idag.     opps jag råka börja en mening med och opps

Av Ludvig Andersson - 8 februari 2012 10:42

Igår på Unerviseum i Göteborg med klassen vi i min klass skulle lösa ett brott på ett upp byggt hotell i Unerviseum det var jätteroligt i min grupp vi var i reception i hotellet och letade spår vi hittade blod och 4 fotavtryck och jättemånga fingeravtryck och ett hårstrå. Och sen när vi var klara gick vi och åt med hela klassen och sen var jag och några av mina kompisar där också jag köpte stenar och sen när vi var klara åkte vi en hiss till ett ställe det var jättekallt där och på vägen så kollade vi på fiskar och sen kom vi till hajarna vi såg en hajs tänder underifrån dom var jätte vassa sen gick vi vidare. Till slut km vi till djungeln innan man gick in behövde man ta hand sprit sen när jag och mina kompisar gick in så såg vi en apa den var jättesöt och sen efter en stund är vi hade kollat på den så gick vi vidare och nästa djur vi såg så var det en pelikan tror jag det var sen kollade vi en stund och gick vidare sen kom vi till grodor det var tre jättestora lövgrodor och sen en blå groda som jag inte visste namnet på och sen kom vi till utgången utifrån djungeln. Sen gick vi till lekrummen och lekte sen gick vi upptill rymd avdelningen och där inne i mitten ungefär fanns ett ett rum med laser som man skulle under vika jag klarade det men mina kompisar gick inte in samtidigt så jag vet inte om dum gick in eller klarade det eller inte klara det. Sen tyckte vi att vi gick för snabbt så vi gick om allting. sen gick jag på    

Av Ludvig Andersson - 8 februari 2012 10:42

Igår på Unerviseum i Göteborg med klassen vi i min klass skulle lösa ett brott på ett upp byggt hotell i Unerviseum det var jätteroligt i min grupp vi var i reception i hotellet och letade spår vi hittade blod och 4 fotavtryck och jättemånga fingeravtryck och ett hårstrå. Och sen när vi var klara gick vi och åt med hela klassen och sen var jag och några av mina kompisar där också jag köpte stenar och sen när vi var klara åkte vi en hiss till ett ställe det var jättekallt där och på vägen så kollade vi på fiskar och sen kom vi till hajarna vi såg en hajs tänder underifrån dom var jätte vassa sen gick vi vidare. Till slut km vi till djungeln innan man gick in behövde man ta hand sprit sen när jag och mina kompisar gick in så såg vi en apa den var jättesöt och sen efter en stund är vi hade kollat på den så gick vi vidare och nästa djur vi såg så var det en pelikan tror jag det var sen kollade vi en stund och gick vidare sen kom vi till grodor det var tre jättestora lövgrodor och sen en blå groda som jag inte visste namnet på och sen kom vi till utgången utifrån djungeln. Sen gick vi till lekrummen och lekte sen gick vi upptill rymd avdelningen och där inne i mitten ungefär fanns ett ett rum med laser som man skulle under vika jag klarade det men mina kompisar gick inte in samtidigt så jag vet inte om dum gick in eller klarade det eller inte klara det. Sen tyckte vi att vi gick för snabbt så vi gick om allting. sen gick jag på    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards