Direktlänk till inlägg 9 december 2011

sagan om verkligen

Av Ludvig Andersson - 9 december 2011 13:16

detta är en saga som jag har forsatt på och ni får gissa hur sagan var innan etta kom  Dom kom till  biblioteket  så fred dom på näsan och så viste att det var dom  Emmys mamma  gick fram till Anita och sa hej  hej sa Anita  är det du? Ja sa Emmys mamma kom så går vi hem till mig nu var dom hemma Emmy ropa hej är det ni ja ropa Anita kom upp ropa Emmy ska vi spela habbo vad är habbo fråga Anita det är ett spel där man gör rum inreder och gör det fint Anita tyckte det var jätte skoj men helt plötsligt ropa Emmys mamma kom ner jag har en present till dig Anita dom gick ner och Anita öppnande presenten och där var en dator och ett ds med Pokemon spel i det och så sa Emmys mamma kom och gick upp och i Emmys rum så drog Emmys mamma i en bok och så öppnades en dörr va coolt sa Emmy varför ha aldrig du visat mig det här för detta är inte ditt rum för detta är Anitas rum och det va mitt gamla rum nu ska vi gå och lägga oss det är skola i morgon dagarna går nu har det gått 2veckor nej sa gapa Anita när hon vakna Emmys mamma och Emmy rusa in i Anitas rum vad har hänt Anita sa min mamma kommer hem i dag Emmys mamma sa men du kan stanna här sa socialen till mig va skönt sa Anita nu ska vi gå till skolan men när Anita kom till skolan så var hons mamma där och sa kom så går vi hem nej sa Anita jag bor inte hos dig längre jag bor hos Emmy kom nu gapa Anitas mamma i hons öra men så kom Emmys mamma stick sa hon du slog henne plågade henne hon bor hos mig nu okej sa Anitas mamma bo hos hon då men kom inte till mig när du är skadad okej sa Anita jag går till Emmys mamma då hon jobbar på ett sjuk hus hon vet mer en dig din onde gamla tant men Antas mamma var beväpnad och Anitas mamma tog upp en pistol men så gick polisen i skolan dom skulle hälsa på skolan men så såg polisen Anitas mamma och sa släpp vapnet och Anitas mamma släppte vapnet och åkte in i finkan och så skulle Anita och Emmy gå in till lektion dom jobba med matte           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ludvig Andersson - 25 maj 2012 10:22

På elevensval så hade jag djur och natur första dagen så gick vi till furu lund och letad växter och djur jag och min kompis hittade en skalbagge och en blåbärs planta. Sen gick vi och åt jag åt inte för det  var fisk jag gillar inte fisk sen slutade...

Av Ludvig Andersson - 16 april 2012 10:31

På påsk lovet. Spelade jag basket match vi förlorade med 4mål det var mot Kvarnby. Dom var serie ledarna. Dom fick 75poäng och vi fick 68poäng. På en annan dag på lovet så gjorde jag en online server på minecraft. En hamachi server om ni vil joina så...

Av Ludvig Andersson - 26 mars 2012 10:22

Föra torsdagen och fredagen så hade jag. Elevens val det var roligt jag hade bild. Jag gjorde gipsfigurer. Jag gjorde en kamel en stor mask och en gris och en höna och en hund och en sköld padda. På fredagen målade vi dom jag målade kamelen i guld hö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards