Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Universeum

Av Ludvig Andersson - 8 februari 2012 10:42

Igår på Unerviseum i Göteborg med klassen vi i min klass skulle lösa ett brott på ett upp byggt hotell i Unerviseum det var jätteroligt i min grupp vi var i reception i hotellet och letade spår vi hittade blod och 4 fotavtryck och jättemånga fingeravtryck och ett hårstrå. Och sen när vi var klara gick vi och åt med hela klassen och sen var jag och några av mina kompisar där också jag köpte stenar och sen när vi var klara åkte vi en hiss till ett ställe det var jättekallt där och på vägen så kollade vi på fiskar och sen kom vi till hajarna vi såg en hajs tänder underifrån dom var jätte vassa sen gick vi vidare. Till slut km vi till djungeln innan man gick in behövde man ta hand sprit sen när jag och mina kompisar gick in så såg vi en apa den var jättesöt och sen efter en stund är vi hade kollat på den så gick vi vidare och nästa djur vi såg så var det en pelikan tror jag det var sen kollade vi en stund och gick vidare sen kom vi till grodor det var tre jättestora lövgrodor och sen en blå groda som jag inte visste namnet på och sen kom vi till utgången utifrån djungeln. Sen gick vi till lekrummen och lekte sen gick vi upptill rymd avdelningen och där inne i mitten ungefär fanns ett ett rum med laser som man skulle under vika jag klarade det men mina kompisar gick inte in samtidigt så jag vet inte om dum gick in eller klarade det eller inte klara det. Sen tyckte vi att vi gick för snabbt så vi gick om allting. sen gick jag på    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ludvig Andersson - 25 maj 2012 10:22

På elevensval så hade jag djur och natur första dagen så gick vi till furu lund och letad växter och djur jag och min kompis hittade en skalbagge och en blåbärs planta. Sen gick vi och åt jag åt inte för det  var fisk jag gillar inte fisk sen slutade...

Av Ludvig Andersson - 16 april 2012 10:31

På påsk lovet. Spelade jag basket match vi förlorade med 4mål det var mot Kvarnby. Dom var serie ledarna. Dom fick 75poäng och vi fick 68poäng. På en annan dag på lovet så gjorde jag en online server på minecraft. En hamachi server om ni vil joina så...

Av Ludvig Andersson - 26 mars 2012 10:22

Föra torsdagen och fredagen så hade jag. Elevens val det var roligt jag hade bild. Jag gjorde gipsfigurer. Jag gjorde en kamel en stor mask och en gris och en höna och en hund och en sköld padda. På fredagen målade vi dom jag målade kamelen i guld hö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards